* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
Targi Pracy w Szczecinie2009-02-16 13:41:01Pragniemy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w największych Targach Pracy Pomorza Zachodniego, które odbędą się 31 marca 2009 roku w hali Miejskiego Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji mieszczącego się przy ulicy Narutowicza 17 w Szczecinie. |
![]() |
Szkolenie kadry wyższego rzędu to krok do sukcesu całej firmy.2008-02-12 18:04:30Pracodawcy lub kierownicy działów również powinni brać udział w takich szkoleniach. W ten sposób mają oni możliwość poznania celu szkolenia i nie mają wątpliwość co do zasad ich wdrażania. |
![]() |
Przewodnik turystyczny – zawód nie tylko na czas wakacji2009-06-22 14:27:23Przewodnikiem turystycznym może być osoba, która posiada uprawnienia określone ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., a co to dokładnie oznacza? |
![]() |
Szkolenia zarządzanie projektami Zabłudów, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.